Stopnie do szóstki 6a

Na pierwszej godzinie wychowawczej w drugim półroczu uczniowie klasy 6a rozmawiali o swojej dotychczasowej pracy zdalnej. Zastanawiali się, czy mogą coś zmienić w drugim półroczu.
Na koniec każdy uczeń zapisał zobowiązanie na kolejne dni roku szkolnego. I tak powstał "łańcuszek zobowiązań": starać się pracować tak, jak w poprzednim półroczu, bardziej się uczyć, przesyłać zadania na czas, nie lenić się, bardziej uczyć się do sprawdzianów, bardziej przykładać się do nauki, zwiększyć aktywność na lekcji, układać wszystko według planu lekcji, lepiej się zorganizować, systematycznie odsyłać zadania, pracować na dobre oceny, wstać o 7:30 i od razu się przygotować do lekcji, zjeść śniadanie, trochę się pouczyć do lekcji i na nią wejść, lepiej pracować, jak dotychczas odrabiać zadania i pracować systematycznie, bez odkładania rzeczy na później. To ostatnie jeden z uczniów podsumował stwierdzeniem: "Moje zobowiązanie to myślenie, że jak zrobię zadanie, to później będę miał czas dla siebie".

Postanowienia szóstoklasistów najlepiej jednak prezentuje grafika przygotowana przez jedną z uczennic. 

[ZŚ]

Współpracujemy
Wiedziałeś, o tym, że używasz starej wersji przeglądarki Internet Explorer? Zaktualizuj przeglądarkę teraz!