Aktualności rok szkolny 2019/20

Wizyta klasy IIa

Utworzono: czwartek, 10 października 2019
W środę rano drugoklasiści wraz ze swoją Panią przyszli do naszych przedszkolaków z przygotowaną scenką zachęcającą dzieci do segregacji śmieci. Wiemy, że „segregacja – nic trudnego, a możemy zrobić dla świata coś dobrego”...
GEOsfera w Jaworznie - historia, przyroda i dobra zabawa klasy Vb

Utworzono: środa, 09 października 2019
Klasa 5b miała dziś okazję zgłębiania wiedzy o prehistorii, wykopaliskach i ciekawych okazach polskiej fauny i flory. To niezwykłe miejsce regionu stało się kolejnym wartościowym punktem na mapie naszych szkolnych wycieczek.
Obchodzimy Dzień Tabliczki Mnożenia

4 października świętowaliśmy w szkole Dzień Tabliczki Mnożenia.
Warsztaty kulinarne - klasa VII w Patio Con Gusto

Utworzono: środa, 09 października 2019
24 września klasa siódma wybrała się na wycieczkę do Pszczyny. Wzięliśmy udział w warsztatach kulinarnych w restauracji Patio Con Gusto. Najpierw każdy przygotował sobie zdrowe śniadanie, potem wykonaliśmy sałatkę owocową i warzywną, a w międzyczasie przygotowaliśmy ciasto na babeczki, które po upieczeniu dostaliśmy na wynos. Odwiedziliśmy Cmentarz wojenny Trzy Dęby,...
Wycieczka klas drugich do skansenu w Pszczynie

Utworzono: poniedziałek, 07 października 2019
7 października odbyła się wycieczka klas drugich do Zagrody Wsi Pszczyńskiej. Celem wycieczki, oprócz dobrej zabawy, było ukazanie warunków życia na wsi w dawnych czasach, zabudowań, czynności gospodarskich oraz tradycyjnych rzemiosł.
Spacer do lasu

Dzisiaj Pszczółki wybrały się na spacer do lasu w poszukiwaniu śladów jesieni. Celem naszej wycieczki była obserwacja drzew, roślin i zwierząt w swoim naturalnym środowisku.
Dzień Chłopaka w kl. V a

Utworzono: niedziela, 06 października 2019
Klasa 5 a miała ognisko połączone z pieczeniem kiełbasek i pianek. Główną atrakcją był jednak zjazd na linie. Wszyscy bawili się tak dobrze, że zabrakło dziewczętom czasu na wręczenie kolegom upominków z okazji Dnia Chłopca i uczyniły to dopiero w szkole następnego dnia.
Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania

29 września przypada Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania. Święto zostało ustanowione w 2001 roku z inicjatywy Polskiej Izby Książki. Data 29 września odnosi się do urodzin Janiny Porazińskiej, autorki książek dla dzieci i młodzieży. W tym roku również nasza szkoła wzięła udział w obchodach tego święta.
Biedroneczki z wizytą w zamku

Utworzono: sobota, 05 października 2019
W piątek dzieci z grupy Biedronek wybrały się na warsztaty pt Czas na zamku - szukamy zegarów w Muzeum Zamkowym w Pszczynie. Na wycieczkę dzieci zabrały naszego jeżyka, (jeż jest maskotką projektu "Podróże jeża ze Zgierza"), by wspólnie z nami uczestniczył w nowej przygodzie i poznał nasze okolice.
Dzień Spadającego Liścia

W czwartek  świętowaliśmy w naszym przedszkolu Dzień Spadającego Liścia i powitaliśmy kolejną porę roku - kolorową jesień. Wszystkie grupy w tym dniu  wspólnie uczestniczyły w przygotowanych zajęciach.
Współpracujemy
Wiedziałeś, o tym, że używasz starej wersji przeglądarki Internet Explorer? Zaktualizuj przeglądarkę teraz!