Aktualności rok szkolny 2019/2020

Obchodzimy Dzień Tabliczki Mnożenia

Utworzono: środa, 09 października 2019
4 października świętowaliśmy w szkole Dzień Tabliczki Mnożenia.
Warsztaty kulinarne - klasa VII w Patio Con Gusto

24 września klasa siódma wybrała się na wycieczkę do Pszczyny. Wzięliśmy udział w warsztatach kulinarnych w restauracji Patio Con Gusto. Najpierw każdy przygotował sobie zdrowe śniadanie, potem wykonaliśmy sałatkę owocową i warzywną, a w międzyczasie przygotowaliśmy ciasto na babeczki, które po upieczeniu dostaliśmy na wynos. Odwiedziliśmy Cmentarz wojenny Trzy Dęby,...
Wycieczka klas drugich do skansenu w Pszczynie

Utworzono: poniedziałek, 07 października 2019
7 października odbyła się wycieczka klas drugich do Zagrody Wsi Pszczyńskiej. Celem wycieczki, oprócz dobrej zabawy, było ukazanie warunków życia na wsi w dawnych czasach, zabudowań, czynności gospodarskich oraz tradycyjnych rzemiosł.
Spacer do lasu

Dzisiaj Pszczółki wybrały się na spacer do lasu w poszukiwaniu śladów jesieni. Celem naszej wycieczki była obserwacja drzew, roślin i zwierząt w swoim naturalnym środowisku.
Dzień Chłopaka w kl. V a

Utworzono: niedziela, 06 października 2019
Klasa 5 a miała ognisko połączone z pieczeniem kiełbasek i pianek. Główną atrakcją był jednak zjazd na linie. Wszyscy bawili się tak dobrze, że zabrakło dziewczętom czasu na wręczenie kolegom upominków z okazji Dnia Chłopca i uczyniły to dopiero w szkole następnego dnia.
Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania

29 września przypada Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania. Święto zostało ustanowione w 2001 roku z inicjatywy Polskiej Izby Książki. Data 29 września odnosi się do urodzin Janiny Porazińskiej, autorki książek dla dzieci i młodzieży. W tym roku również nasza szkoła wzięła udział w obchodach tego święta.
Biedroneczki z wizytą w zamku

Utworzono: sobota, 05 października 2019
W piątek dzieci z grupy Biedronek wybrały się na warsztaty pt Czas na zamku - szukamy zegarów w Muzeum Zamkowym w Pszczynie. Na wycieczkę dzieci zabrały naszego jeżyka, (jeż jest maskotką projektu "Podróże jeża ze Zgierza"), by wspólnie z nami uczestniczył w nowej przygodzie i poznał nasze okolice.
Dzień Spadającego Liścia

W czwartek  świętowaliśmy w naszym przedszkolu Dzień Spadającego Liścia i powitaliśmy kolejną porę roku - kolorową jesień. Wszystkie grupy w tym dniu  wspólnie uczestniczyły w przygotowanych zajęciach.
Dzień Chłopaka w klasach szóstych

Utworzono: wtorek, 01 października 2019
30 września w klasie VIa i VIb świętowaliśmy Dzień Chłopca.
Dzień Chłopaka w II a

Utworzono: poniedziałek, 30 września 2019
30 września okazał się przyjemnym powrotem do szkoły po weekendowej przerwie. Chłopcy odkodowali przygotowane przez dziewczyny hasło na interaktywnej macie do kodowania, które brzmiało "Dzień Chłopaka". Wszyscy wesoło się bawili i przygotowali rysunkowe dekoracje w sali.
Współpracujemy
Wiedziałeś, o tym, że używasz starej wersji przeglądarki Internet Explorer? Zaktualizuj przeglądarkę teraz!